Despre mine

Fotografia mea
Sunt o persoana incapatanata,cu o imaginatie bogata si cu mult simt al umorului.

vineri, 1 aprilie 2011

Erasmus-calatoria vietii tale

O bursa nu inseamna numai schimbarea unei scoli,ci si schimbarea mediului si a felului in care gandesc oamenii.Ca sa fii un student Erasmus total este necesar sa te adaptezi la conditiile de viata din tara respectiva,sa experimentezi cum e sa fii pe cont propriu si nu in ultimul rand sa iti faci foarte multi prieteni.De exemplu de cand am ajuns in Portugalia,am descoperit practic o alta lume,am inceput sa invatam portugheza,sa cunoastem alti studenti Erasmus,din aproape toate tarile lumii si sa conversam cu ei in engleza.Profesorii sunt rabdatori si mereu gata sa te ajute cu orice problema legata de scoala.Se pune accent pe creatia individuala si nu pe capacitatea de reproducere a studentului.Desi este un orasel relativ mic, Braganca gazduieste aproximativ 200 de studenti  Erasmus in fiecare semestru.Aici se organizeaza excursii special pentru studenti la un pret avantajos si anume in:,Porto,Braga,Quintanillia maine in Lisabona, apoi urmeaza in Mai, Maroc si Tenerife in care o sa merg si eu.Poate ca niciodata nu o sa te mai intalnesti cu aceasta oportunitate,deci nu spuneti nu,daca aveti ocazia sa fiti un student Erasmus.
Instituto Politecnico de Braganca-ziua

Instituto Politecnico de Braganca-seara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu